Followers

Wednesday 16 March 2011

All About Me.


LATAR BELAKANG.
Nama:Mansor Bin Md Hadzri.
Terlibat dlm perniagaan berasaskan insurans,makanan kesihatan,minyak wangi,bunga untuk majlis perkahwinan,pertunangan,hari jadi mahupun apa-apa majlis
dan perkhidmatan van untuk memindahkan barang.
So,kalau berminat bolehlah tinggalkan pesanan di kotak komen mahupun 'shoutbox'
(HMEO bermaksud Help Muslim Each Other)
Perkhidmatan makanan kesihatan:madu lebah,barangan Dr Rozmey(agen),dan jus sarang burung.
Perkhidmatan bunga:sebarang jenis bunga.
Sebarang pertanyaan sila hubungi no dibawah.
012-3855629



IMPIAN TERHADAP BLOG.
Jika saya berjaya pada suatu hari nanti dalam perniagaan online,
saya mahu buktikan bahawa rakyat Malaysia juga boleh berjaya dalam bidang ini
bukan hanya dimonopoli rakyat luar negara setelah sekian lama mereka menerokai bidang ini.

P/s:saya masih belum berkesempatan untuk mengupload gambar2 produk jualan saya.Insyaallah,jika ada masa saya akan melakukannya.TUNGGUUUUUUUU.



No comments: